Sociálně aktivizační služba pro rodiny s dětmi
ROZÁRKA je registrovaná sociální služba, poskytovaná dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Jejím posláním je podpora rodin s nezletilými dětmi v jejich přirozeném prostředí. Spolupráce je zaměřena na zlepšení fungování rodiny a vytvoření co nejbezpečnějšího prostředí pro zdárný vývoj dětí. Služba je poskytovaná ambulantní i terénní formou.
Službu podporuje:
Pro koho je služba určena?
Cílovou skupinou jsou rodiny s dětmi do 18 let věku žijící ve městě Milevsko a na území ORP Milevsko.
Služba je určena rodině s dítětem, u kterého je jeho vývoj ohrožen v důsledku dopadů dlouhodobě krizové sociální situace, kterou rodiče nedokáží sami bez pomoci překonat, a u kterého existují další rizika ohrožení jeho vývoje.
Jaké jsou cíle služby?
- klient, který se dovede postarat o rodinu a děti
- klient, který řeši svoji finanční situaci
- klient, který zvládá udržovat chod domácnosti
Základní činnosti sociálně aktivizační služby
- výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti,
- zprostředkování kontaktu se společenským prostředím,
- sociálně terapeutické činnosti,
- pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
Služba je poskytována bezplatně - tedy ZDARMA
Dostupnost služby a její provozní doba
Sídlo sociálně aktivizační služby se nachází na ulici Hůrecká cesta 227, 399 01 Milevsko nedaleko autobusového nádraží v budově nízkoprahového zařízení pro děti a mládež. Budova má samostatný vchod který je trvale uzamčena. Zvoní se u vchodových dveří. V budově není k dispozici výtah. Při vstupu do kanceláře sociálně aktivizační služby budete muset překonat několik schodů. Přímo u budovy není možné dlouhodobě zaparkovat osobní automobil. Pro dlouhodobé stání je nutné využít parkovacích míst v blízkosti budovy.
Ambulantní forma služby je poskytována na adrese Hůrecká cesta 227, 399 01 Milevsko, terénní forma služby je poskytována v domácnosti klienta.
ambulantní forma | terénní forma | |
pondělí | 8:00 - 11:00 | 13:00 - 15:00 |
úterý | 8:00 - 11:00 | 13:00 - 15:30 |
středa | 13:00 - 15:00 | 8:00 - 11:00 |
čtvrtek | 13:00 - 16:30 | 8:00 - 11:00 |
pátek | --- | --- |
Informace pro zájemce o službu
Jak postupovat, máte-li zájem o službu?
- Kontaktujte sociální pracovnici služby na telefonním čísle 730 811 950, která se s Vámi domluví na dalším postupu. Sepíše s Vámi formulář "Jednání se zájemcem o službu" a v rámci sociálního šetření společně zhodnotíte, zda je pro Vás služba vyhovující a zda spadáte do její cílové skupiny. Pokud bude služba oběma stranami shledána jako odůvodněná a potřebná a budete souhlasit s podmínkami poskytování služby, dojde k uzavření smlouvy na dobu určitou 6 měsíců s možností jejího prodloužení.
- Spolupráci s naší službou vám může doporučit i Orgán sociálně právní ochrany dětí. Kontakty na pracovníky najdete na webových stránkách, v informačních/propagačních materiálech a příležitostně i v místně vydávaných periodikách.
Další informace o službě
Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi do 18 let věku Rozárka je závislé na Vašem svobodném rozhodnutí. Pracovníci sociálně aktivizační služby Rozárka maximálně respektují: základní lidská práva, zejména v následující oblasti: ochrana osobní svobody, soukromí, ochrana před veškerými formami zneužívání a diskriminace.
Pokud služeb sociálně aktivizační služby Rozárka využíváte, máte tato práva:
- volit si způsob svého života dle svých fyzických i duševních možností, a to i za cenu určitého rizika, na toto riziko jste pracovníkem upozorněn;
- být považován za partnera pracovníků, ne podřízenou osobou;
- odmítnout činnosti, kterým se nechcete podrobit;
- máte právo na plánování služeb dle svých skutečných potřeb a požadavků;
- na soukromí a respektování studu;
- na respektování osobní cti, dobré pověsti a ochranu svého jména, na důstojné oslovení;
- na srozumitelné informace o službách vhodných pro řešení Vaší životní situace;
- máte právo si stěžovat na kvalitu a způsob poskytování služeb sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi Rozárka, a to buď písemnou, nebo ústní formou. S postupem pro podání a vyřizování stížností je klient seznámen při uzavírání smlouvy. Pravidla pro podání stížnosti lze nalézt v písemné podobě v sídle sociálně aktivizační služby Rozárka. Postup pro podávání a vyřizování stížností naleznete ve smlouvě.